Sofielundlejren - den ved Holbæk ...
Jørgen Grandt
2009-03-23 17:20:49 UTC
Hvor på nettet kan man se billeder af den tidligere Sofielundlejren som
var en slags filial til Holbæk Kaserne? Ja, og i øvrigt også af selve
kasernen?

Det var Forsyningstroppernes (Sjællandske Trænregiment) rekrutter som
'lå' der og vistnok også artillerister - i 1960'erne.
--
Jørgen Grandt
www.grandts.dk
www.nyrnberggaarden.dk
Klaus Linnert
2009-03-26 14:54:45 UTC
[...]
Det kan du på Facebook der er en gruppe der omnkring Sofienslundslejren
og Holbæk Kaserne

Mvh fra en der var der :-)

Klaus
Jørgen Grandt
2009-03-26 16:37:54 UTC
Post by Klaus Linnert
Det kan du på Facebook der er en gruppe der omnkring
Sofienslundslejren og Holbæk Kaserne
Aha! Tak.
Post by Klaus Linnert
Mvh fra en der var der :-)
Vel ikke helt tilbage i 1963 ligesom jeg?
Jørgen Grandt
i***@gmail.com
2012-09-01 22:04:38 UTC
Klaus Linnert skrev:> Det kan du på Facebook der er en gruppe der omnkring > Sofienslundslejren og Holbæk KaserneAha! Tak.> Mvh fra en der var der :-)Vel ikke helt tilbage i 1963 ligesom jeg?-- Jørgen Grandt
Men hvem var det så, som härgede ude ved og ned mod "Kammerherreindens Udsigt"?, og som kunne ses fra både Dejligheden og Ejby Strand og Havn.

Jackson Roos